=&(")%)&!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah har damp nu!
Asso vet inte hur jag ska känna nu för tiden.
Känslorna bara går upp & ner hela tiden :@
Fan asso borde aldrig ha gått till den träning & lagt märke till dig,
accepterat dig i pea,
addat dig i msn
& överhuvudtagen börjat prata med dig.
Okej, typ alla vet att jag föll för dig direkt när jag såg dig!
Men asso guuuuuuuuuuuud.
Nej skit samma!
Asso har bara lust att skriva allt jag känner just nu.
Men neej palla att alla andra ska få reda på det och sånt.
& du kommer säkert också läsa detta,
om du nu fortfarande läser denna bloggen.
Men fuck u, tänker inte toffla efter dig.
Fan heller!
Det är det sista jag kommer göra!
Jag hoppas att jag inte kommer att se dig mer,
för från och med nu kommer du bara leva i mina drömmar.
Allt som hände var bara en dröm!

/ sofii'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0