ingen rubrik,

Jag hatar den här tiden.
Vi snackar inte med varann längre,
vi har bara snackat med varann 1 gång efter det som hände sist.
Men det är ingenting.
Jag klarar inte av detta.
Vill att allt ska vara bra igen.
Men det verkar inte som att det kommer hända.
Jag försökte kämpa för oss,
men allt du brydde dig om var det hon sa till dig.
Jag skiter fullständigt i om vad folk säger om dig eller oss.
Så länge det är vi två.
Jag gav dig sista chansen.
& allt som hände var detta.
Det blev helt fail..
Jag förväntade mig inte detta.
Trodde att det skulle hålla länge,
men nej då.
Vill ge dig en chans till,
och kolla om det verkligen kommer funka.
För du verkligen betyder skit mycket för mig!
Men problemet är bara om du vill...

/ sofii'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0