plugg plugg och mer plugg -.-

Heeeeeeeeej har precis kommit hem har shoppat ganska mycket idag eftersom fick mina pengar.
Köpte en grå tröja från H&M och några smycken och smink och när jag skulle betala så kostar tröjan egentligen 199 men fick den för 19 kr :O HAHAHAAH blev skit glad när jag märkte att allt kostade ba lite plus hon som jobbade där var så dum det stog på euro och hon trodde säkert att det var kr HAHAAH men alla fall köpte också en röd jaaaaaaacka (L) och sedan åt jag, mamma och syrran i mcdonalds HAHAH sen stack vi hem pch nu så ska jag plugga är snart klar med no tog skit snabbt för mig och göra den trodde att det skulle ta mer tid sen ska jag nog göra klart eng sen träna inför no provet också så skirver mer senare.

//ttiffaaaaaaaaany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0