vill inte tänka, vill ut!

För denna stunden känner jag att jag vill ha dig tillbaka,
jag saknar dig och våra dagar.
Allt vi har gjort tillsammans.
Både bra & dåliga stunder.
Ibland önskar jag att jag får se dig ute,
så jag kan springa mot dig och krama dig.
Men det är bara vad jag önskar att jag kan göra.
För både du och jag vet att det inte kommer bli vi två igen.
Eller inte just nu iaf.
Men kanske någon gång i framtiden.
Fast det är bara vad jag vill, just nu..

För imorgon eller senare
kommer jag känna
att mina känslor för dig har försvunnit.



I need you and
I miss you and
I want you and
I love you ‘cause
I wanna hold you,
I wanna kiss you
You were my everything
And I really miss you

/ sofii'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0