allt i 1

Åkte till skolan idag och det var faktiskt kul idag hade idrott som första lektion men jag var inte med de spelade rugby sen så var det sv sen en skiit lång matte lektion och jag fattade ingenting! men sen så var det bamba o på rasten så hade vi en överraskning till giulietta eftersom hon fyllde år så GRATTIS till henne. Efter hade jag 2 bild lektioner eftersom jag hade bild i elevens val också. -.-
Efter skolan åkte vi redbergs det var fullt i bussen HAHA tog 8an och träffade adrian haha skriver mer senare för ska ut snart. :)

1 månad med min älskliing (L)
älskar dig adrian



fotbollsplanen där de körde rugby HAHA

Dagens outfit:
Svart linne - H&M
Svarta leggins - GinaTricot
Grå kofta - london
Converse - Nilson

Sean Kingston ft Pitbull - Fire Burning (Remix)



//tiff

Kommentarer
Postat av: Vanessa

GRATTIS TILL ER (L)

2009-09-10 @ 18:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0