dags för mig att skriva HAHAH

Har inte mkt o skriva förutom att jag är sjuk och har varit hemma denna veckan och att ambulansen kom idag igen runt 4 tiden för pappa hade ont i hjärtat igen så nu sitter jag hemma helt själv och är hungrig och jag måste träna på so snart så ska nog göra det.
i alla fall på lördag så åkte vi hem till min kusin viola hon är skit stor nu och så jävla söt! var hemma hos de hela dagen nästan. På söndag så åkte vi till sisjön köpte en ny plattång som är skit bra och den är grön, köpte också en jätte söt bh från hm som är neon rosa med svarta spetsar som typ alla har i skolan HAHAHA sen efter gick jag ut och va med adrian. På måndag så blev jag sjuk så fick stanna hemma och alla åkte på morgonen sen från ingenstans kom pappa hem och jag trodde han började senare för han hade fortfarande på sig sina kläder och skor sen efter en stund gick han och jag trodde han gick till skolan men nej han åkte till kortedala och åt sushi med hans vänner utan mig -.- så jag ringde mamma och sa att pappa var i sushi baren och att han skolkade idag så han fick skäl av mamma HAHA kl9 kollade på Älskade hatade förort den är faktiskt bra HAHAHA på tisdag som är idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra HAHAHAH :D

//ttiff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0