dance!

Har precis kollat på filmen Center Stage - Turn it up.
Men har bara sett halva än så länge 
eftersom jag kollar genom den megavideo.
& den är dålig eftersom att man bara kan kolla i typ 72 minuter.
Sen stoppas filmen och då måste man vänta 54 minuter tills man kan titta igen -.-
Filmen är iaf skit bra!
Den är lite seg i början för att dom typ dansar balett hela tiden.
Vilket inte är just min grej...
Men sen vid typ mitten är den skit bra!
Dom börjar dansa typ lite blandat street och annat.



Vill faktiskt också börja dansa balett fast det inte riktigt är min grej.
För man blir väl bättre på att dansa annat om man dansar balett, eller?

Men som ni typ har fattat så verkligen älskar jag dans haha (a)
Så när jag flyttar tillbaka till Gbg funderar jag på att köpa någon kortsak till
dansforum i Järntorget där jag då kan dansa när som helst och vilken dans jag vill :)
Om jag fattade rätt när min kusin förklarade det..

Men aja, för att fördriva tiden ska jag ner till källaren och öva lite på några danssteg.
Skriver kanske lite senare eller något.


/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0