det var länge sen för mig HAHAH!

Lovar du att vara ärlig? aah då
Du heter: sofia marie baluyot pino
Smeknamn: sofii - uttalas soffi!
Låt som när du är ledsen sörjer till? "twilight soundtrack" HAHA (a)
Beroende av: daaaaans! mjuzik & mobilen?
Vem behöver du mest just nu? tiffany ocampo! :(<3
Vad tror folk om dig? i don't give a fuck
Stämmer det?
Hur imponerar man på dig? fuck er som försöker. jag har dom jag behöver! WHAA DET RIMMA HAHAHAH!
Brukar du skratta för dig själv? hahaha gjorde det nyss! :o
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ute bara, e du sur på mej?
Var bor du? kväfuckingum
Trivs du där? hell no
Äger du några converse? neee :D
Sprit, cider, vin eller öl? cider (a)
Brukar du bli för full? nepp
för mobiloperatör? comviq B-)
Är du allergisk mot något? nötter
Har du haft sex idag? aah med dana
Nästa mål i ditt liv? fan vet jag
Hur svarar du i mobilen? hallå? aah heej
Vem ringde du senast? mörmör
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? var e du nu? bussen åkte precis och nanana minns inte
Antal timmar sömn inatt? från typ 12 till kanske 11?
Sov du ensam? aah tyvärr :( HAHAH
Brukar du komma i tid? ibalnd
När mår du bra? mannen jag mår alltid bra! :).
När blev du fotad senast? idag
Hur känner du dig nu ? trött -.-
Vanligaste färg på dina kläder? svart lr grå haha
Vad saknar du? jag saknar inget men jag saknar människor
Hade du en bra kväll igår? aah då. förutom att jag fick årets kramp på benet! :o
Favoritdryck på morgonen? venne xD
Rakar du benen? no way! änvader nån sak HAHA vet inte vad den heter xD
När brukar du oftast gå och lägga dig? efter 12 och innan 3
Är du blyg? ibland
Vill du hellre ha mail än brev? sms!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njaaa
Har du spytt offentligt? hahah jag har spytt ute men ingen såg (a)
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? jag skulle gjort allt en kille brukar göra! HAHAHA
Är du nöjd med ditt liv? inte direkt
Är du bortskämd? jag tycker inte det -.-
Vad gör du i morgon? skola sen träning
Vad är det värsta du vet? skolan och detta helvettet
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? olika
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? bryr mig inte så mycket om kändisars liv
Vad längtar du till? nästa helg! :)
Har du bra vänner och äkta vänskap? aah dana&tiff är mitt allt!
Vad använder du för shampoo? olika
Vad är det finaste du fått? min moobiiil! HAHAHA
En speciell dag du minns? 090909 då det blev vi.
Hur gammal är du? 14
Tycker du om någon just nu? yes
Vad gör du om fem månader? fan vet jag
Du samlar på? bilder :)
Gröna eller röda äppeln? fan vet jag HAHA
Vem ringer du när du är arg/ledsen? dana, tiff lr bulen
Gillar du golf? omg nej
Vilken tid gick du upp idag? minns inte, runt 11
Har du sovit i din egna säng inatt? aah det kan man säga
Har du strumpor på dig nu? nepp
Är det okej att gråta? aah
När grät du senast? minns inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon? oh shit, jag vet inte
Bär du glasögon eller linser? glasögon -.- ska fan skaffa linser!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? men nej-.-
När går du upp ur sängen en helgmorgon? beror på. har träning varje lördag nu
Har du piercing? bara öronen
Vill du gifta dig? aah
Vill du ha barn? aah
Solar du ofta? aah när det finns sol
Är du bra på att laga mat? HAHAHA klart jag e! :D
Är du flygrädd? nepp
Hur vig är du? omg inte så jätte, men snart!
Är du musikalisk? nee xD
Vad dricker du helst när du är törstig? det som finns
 
Vilken är din favoritglass? BEN&JERRYS! stor kärlek till dom (L)
Tror du på ett liv efter döden? haha vet faktiskt inte
Tycker du om sushi? i love it!
Vad äter du helst när du ser på film? chips (:
Bor dina föräldrar tillsammans? nej
Har du tandläkarskräck? ne fattar inte ens vf man har det?
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kväll :)
Vilken ögonfärg har du? mörkbruna. har märkt att jag ahr fått typ lite ljusare :o
Har du någon gång gråtit dig till sömns? aah, många gånger
Biter du på naglarna? nej usch
Röker du? hell no!
Senaste låt du hörde? minns inte :o nån rock låt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0