Din dag bvän <3 Din & bara din!

Ett stort GRATTIS till Banana'R.
Förlåt men pallar inte skriva vääärsta långa texten just nu.
Men alla dessa 6 år (?) med dig har vart ett helvette.
Omg orkar inte ens tänka på allt det vi har gjort tillsammans.
HAHAHAHA ne skojja ba, eller gör jag? :o
Iaf, hoppas du har haft en bra dag.
För har inte ens vart med dig i 1 sekund idag :(
förlååt!
Grattis igen Banana'R,
jag älskar dig skiiiiiiiiit mycket!
Du är det bästa som har hänt mig.
HAHAHAHAHAHA
Snap, jag kan aldrig vara seriös när jag ska skriva något om dig :o
Mohahaha.
Aja grattis igen din tönt <3


Våran "emo" kväll :)
(Omg ser ut som en liten flicka hahaha)

/ sofii '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0