HISS&DISS


...Tönt glasögonen, HAHAHA de är så fiina även om man ser ut som en töönt!

...Bästisarna, Jag har 8 st bästisar som alltid finns här mig. Asså de är så underbara att jag älskar de skit mycket!! Kan inte ens förklara hur mkt jag älskar de. Mår du dåligt eller nåt så ringer du bara de så är de där för dig och lyssnar. Skulle aldrig kunna byta ut de mot något annat på jorden!

...Shoppa, asså gud vad jag älskar att shoppa HAHAH vem gör inte det? Jag mår faktiskt bra när jag shoppar det får mig på bra humör. (A)

...Mcdonalds & sushi, HAHAH fan va gott det är, ni som känner mig vet hur mkt jag älskar mcdonalds! och sushi omg älskar det alla säger dt är skit äckligt men smaka först vafan innan ni säger nåt.
FÖR SOFII OCH JAG ÄLSKAR SUSHI HAHAHA(L)



...Min dumma hjärna, vf just mig? vf är jag så dum.. har så svårt och lära mig saker känner mig som en idiot ibland HAHAHAH :(

...Alla fjortisar, aboow fjortisar? ni är totalt ute nu.. så sluta gå runt med toffsarna på benet och bandana! ni skämmar ba ut er. men gör vad ni vill men ni ser så fucking dumma ut och gå runt i stan så gå släng er!

...Dolt nr, kan folk vara snälla och inte ringa med dolt nr på  kvällen vet du hur läskigt dt e elr HAHAHA sen när jag svara så är det helt tyst så sluta med dt :O

/tiffaaaaaaaaany


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0