I'm back!

Shuuuuuue.
Är tillbaka nu hahaha!
Har var hos papi så har inte orkat sitta vid datan.
Fast va bara hos honomi 2 dagar.
Träffade Bulen i stan i fredags.
Vi åt sushi och gick runt i stan.
Sen åkte vi hem till henne.
& igår (lördag) hade jag dansträning (dancehall) med Evelyn&Jeffe.
HAHAH det var skiiit roligt!
Efter träningen åkte jag hem, duschade & åt sen träffade jag Bulen fort.
& efter åkte jag till Angered där jag träffade dustin.
Sen runt halv 6 åkte jag till centralen sen hem.
& idaaaag åkte jag till kyrkan med mamma och dom.
Det var konfirmationsmöte.
Skit tråkigt var det omg -.-
Men nu är jag hemma igen och kollar på nån konstig program i 4an xD

/ sofii'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0