mår inte bra!



Damn asso, jag mår inte bra.
Är flippad och ledsen för olika anledningar.
Har bara lust att kasta datan och bara lägga mig på sängen och gråta.
Men nej palla det!
Nu ska jag vara "glad"!
För att i'm back 2 blaaaack!
Ne skojja ba.

Men kom hem för typ en stund sen.
& har märkt att min påse från H&M är borta -.-
Men emma kanske har den...
Aja.
Asso orkar faktiskt inte berätta vad vi har gjort.
Vi gjorde mycket och mycket har hänt.
Men kan berätta lite kort.
Jag går däremot inte in i detaljer.
Så ah,
ehm.
Vi gick ut runt typ halv 12 tror jag?
Vi åkte till Vättleskolan där vi träffade Hamodi, Diana, Karima & Glena.
Tror det var alla.
Iaf. Vi åkte hem till Karima fort, sen hem till Diana fort och efter åkte vi till stan.
Vi köpte olika saker sen drog vi till Rannebergen där jag, Emma & Diana träffade Karima igen eftersom hon åkte hem tidigare.
Det hände inget speciellt i Rannebergen så jag, Diana, Emma & Hamodi åkte tillbaka till Angered C.
Vi lämnade hamodi där eftersom han skulle träffa nån.
Så Diana åkte hem
& jag&Emma åkte till Banana.
Träffade Andreas i bussen så gick av i centrum bara för att han skulle det.
Jag träffade Labi, Pasha & Semir på vägen ner till banana.
& lilla aliiiraaa var där :o
Så länge sen jag såg henne!
Så stor & sööt hon har blivit omg!
Iaf.
Vi stack ut och cpa oss som vanligt.
Träffade Melvin också så vi snacka lite med honom.
Det var så länge sen vi hade träffats och så.
Efter det åkte jag & emma hem till Andreas sen efter några timmar åkte vi hem.
Allt detta hände under fredagen.
Sen har det inte hänt något speciellt under lördagen (igår) & idag.
Omg känner att jag mår så mycket bättre nu HAHAHA.
Ska lägga in 1 video sen eller snart.
Tror jag, om jag orkar.
Aja känner att jag har skrivit ganska mycket nu så hejdå! :)


Palla vara fin på alla bilder!


Andreas skrev det på emmas arm...

/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0