my giirls (L)

Idag så är det äntligen fredag! skolan var väl sådär engelska provet gick ''jätte'' bra för mig.. och syv eller va man kallar henne pratade med mig om gymnasiet och va jag ville bli och sånt och gav mig tips och ändrade mina planer till framtiden HAHAH så nu är jag helt borta vet inte va jag vill bli. Men efter skolan åkte jag till hjällbo och gick runt med isabel och giulietta vi skulle lämna giulietta hemma hos henne men hon ville inte gå hem än så gick runt och träffade kristoffer och ninos på vägen sen gick vi ner till hållplatsen och ba snackade om några intressanta saker HAHAHA men alla stack hem efter några minuter men det var alla fall kul. :)

bilden är i från onsdags hahah vet inte vem som tog den tror det var adrian men therese saknas ba på bilden, jag älskaaaar er!
HAHAHAH sitter helt mobbad medans alla smilar och posar medans jag plockar små sten och kastar på sebbe och adrian HAHAH och isaaaaaaaaaabel :D

/ tiffaaaaaaaaany

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0