Ny månad, ny älskling?

Ojj asso har inte pallat skriva om mina dagar HAHAHA.

Men i fredags åkte jag ju till Stina där alla andra tjejer var.
Alltså Ida A, Ida K, Carro, Sanna, Emma Stina & jag såklart :)
Vi var hos Stina en stund där vi sjöng sing star HAHA :D
Efter det stack vi till pizzerian och åt.
Sen bara vi luffade runt ute XD
Sen var det en ful jävel som följde efter oss hela tiden.
Fett störande var det -.-

I lördags åkte jag, mamma & mina 2 syskon in till Skara.
Vi kollade när Los Copihues dansade.
Så träffade Issa & Kari där :D
Efter det stack vi hem XD

I söndags hände inget spec så palla skriva om den dagen HAHA.

Men igår när jag kom hem var min lilla älskling Claudia här hemma.
Omg det var skit länge sen jag såg henne :o
Så blev helt övelycklig när jag såg henne :o
Men hon skulle precis hem när jag kom så jag gick och lämnade henne.
Var hemma hos henne en stund så träffade min lilla Jennifer också :)
Så länge sen jag såg dom två..
Jennifer kände knappt igen mig så hon var typ rädd för mig HAHAH
Men efter en stund så var hon med mig höhö B-)


Syster & jag.


Issa :)<3


Jag & Claudia.
Så stooor hon har blivit! Hon pratar skit mycket nu också :o


Jag & Jennifer.
Hon är fortfarande den lilla bebisen haha.


Philip + mina fötter HAHAHA
Bilden är från idag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0