/sofii'

Shuuuue,
vaknade för en stund sen för Elias väckte mig -.-
Är heeeelt död.
Har ont i halsen nu igen & är skiit förskyld.
Mår inte alls bra :(
MenMen.
Igår åkte vi ju till Borås.
Vi skulle tydligen hämta mat.
Fast först åkte vi till Knalleland för jag skulle köpa saker.
Köpte halsduk, örhängen & nån skit HAHA.
Minns inte vad det heter xD
Sen efter det åkte vi till Josefin, mamma kompis.
Sov en stund hemma hos dom och efter åkte vi till Restaurangen.
Där Abbe jobbar. (Mammas kompis)
Så vi åt lite där och sånt.
Sen åkte vi hem :)


Så här såg lilla sjuka jag ut igår.
Hade inget smink på mig eller nåt :o
Helt död, orkar fan itne fixa mig när jag är sjuk...


Häftmassa - Bokia
Örhängen - H&M
Halsduk - Cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0