sofii häär!

Shuuue, berättade inte vad jag gjorde igår.
Det var faktiskt en rolig dag så berättar nu höhö.
När jag satt i bamba igår så ringde bästis.
Han och coppe var påväg till skolan för att dom skulle äta där.
Men dom gjorde inte det.
Utan dom var med på min engelska lektion.
Dom låtsades att dom kom från USA och min lärare och rektor trodde på det också
HAHAHAHAH!
Men efter den lektionen stack dom hem.
Så när jag kom hem softade på soffan alla 3 plus min syrra.
Vi tittade på tv, snackade och bråkade HAHAHA.
Tvää skojj :)
Sen runt typ halv 7 eller nåt åkte vi 3 plus mamma & min mormor till Vara för att bästis och coppe skulle hem.
Det var värsta soft i bilen.
Alla vi tre satt där bak och sov HAHAHA.
Jag satt i mitten och la mitt huvud på bästis axel medans mitt ena ben låg på coppe HAHAHAHAH.
Men sen var det träning och efter det åkte vi hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0