Sofii in da house!

Shuuuue!
Sitter här hemma ensam och typ gör inget? -.-
Pappa är inte hemma nu.
Vet inte riktigt var han är haha.
Men ska berätta om mina 2 chill dagar!
Först igår så
omg minns inte vad jag gjorde igår :o
Eller jo. HAHAHA
Jag träffade Bulen i stan en snabbis för jag skulle lämna några brev till henne.
Sen åkte jag till Lvt där jag träffade min haiwan Dana :)
Skulle hämta mina saker från henne men det slutade med att jag sov där HAHAH
Vi var iaf ute.
Satt för det mesta i hennes gård vid fotbollsplanen.
Juste vi var med Amir, Semir & Pasha också HAHAHA
Skit skojj var det!
Amir & Semir misshandla mig :(
Dom slog mig hela tiden :o
Så fula HAHAH.
Men vi gjorde faktiskt inte så mycket.
Vi bara chillade lite överallt :)

Idaaaag så hade jag först träning.
Omg trodde jag skulle komma försent eller något men gjorde inte det som tur var B-)
Efter träningen stack jag hem fort & duschade sen åkte jag till Hjällbo där jag träffade min syrra och Dustin.
Vi åkte in till stan och luffade där i några timmar.
Sen åkte vi tillbaka till Hjällbo för vi skulle lämna min syrra till något kalas.
Fast vi typ stannade där en stund och åt HAHAHA :o
Omg jag, Dustin & Coppe kom aldrig därifrån! :o
Min syrra följde efter oss heeeela tiden.
& så klart så kunde hon ju inte följa med oss.
Så vi typ skämde ut oss där :o HAHAHAHA
alla kollade på oss!
Asso alla vi 4 ståg vid dörren & tryckte oss mot den för vi inte fick upp den HAHAHA
Sen medans vi gjorde det typ skrek vi lite och puttade min syrra så hon inte kunde komma ut med oss :o
Asso aboooow det var katasrtof! HAHAHAHHAHA
Dog av garv!
Det hände typ 3 gånger?
Sen till slut kunde vi äntligen smita från henne så alla vi drog till olika ställen.
Jag åkte till Angered C, Dustin till Hk & Coppe till frölunda HAHAH.
När jag var i Angered och satt i bussen.
Asso EXAKT när den skulle åka sa Andreas att han va i angered -.-
Så jag gick av i Kryddnejlikegatan och gick ändå till angered HAHAHA.
Så vi var lite med varann och nanana sen åkte jag hem :)

Instressant jag vet! :)
Men bilder kommer imorn.
För tog inte med mig min USB-kabel..
Aja, haaj do ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0