stor flicka HAHA

idag så va det en jävla seeeeeeeeg dag skolan hade en lektion eftersom ja kom försent och det var sv som var skit tråkigt sen fick vi äta tidigare än vad vi brukar äta så vi åt kl 11 typ sen stack jag till lindholmen. Gymnasiet som jag besöka var litet men ändå bra kände mig liten där eftersom man är van att man är äldst i skolan. Men efter dt åkte vi in till stan där vi träffa issa sen skulle jag träffa krystel och hon skulle kolla min mobil och imon så ska hon köpa den och jag ska köpa löshår för pengarna HAHAHA men alla fall träffade henne o dt tog ba 3 min elr ngt och konfirmations mötet började kl5 och vi hade typ 2 timmar på oss i stan och ingen hade pengar så vi ba satt i stan o luffa sen så stack vi till kyrkan där ja och aure somna HAHAHA

/tiffaaaaany


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0