Ta fram mobilen

1. Vad har du för bakgrund?
på mig o tiff när vi va små

2. Ringsignal?
Young dee - pump up the volume

3. Hur mkt batteri har du kvar?
96%

4. Vem ringde du senast?
mamma

5. Vem ringde senast dig?
elias

6. Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
Ahaaaa HAHAHAHA men åh :o

7. Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
DanBanan

8. Vad står det i ditt 6:e mottagna sms?
Jo jag e i skolan och det e tråkigt! Kolla vad som finns på disney, jag vill veta HAHAHA xd

9. Har du något i utkast?
aah

10. Vad är ditt rekord i snake på din mobil?
har inte snake :(

11. Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Baba :D

12. Vad har du för kontakter som börjar på S?
Hahah har inte så många. Men;
Sabina
Sanna-Panna <33
sfuckingpino' - jag HAHAHA
Shilan
Stina
SuperTonta<3

13. Hur många sms har du skickat sammanlagt?
14925 sen 2 juli :)

14. Vad står det i dina påminnelser?
har inga

15. Har du privat nr just nu?
nee

16. Kan du ditt nr utantill?
typ xD

/ sofii '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0