tralalala

Ska snart till mitt rum och plugga haha pallar inte!
är jätte trött men jag måste plugga för har prov imon på engelska och jag får absolut inte somna igen som jag gjode igår så jag hann aldrig plugga på so och vi hade prov idag och det va ba katastrof... Gymnasiedag nästa vecka hahah ska besöka Mikael elias teoretiska den verkar bra så ska ta linjen samhälle för natur är svååår för mig hahah. Men vill inte besöka gymnasium känner mig fortfarande liten hahah (a) men som tur e så är ja inte själv aure och aicha ska också dit. Imon så fyller paaaaaaul år, och på lördag ska ja kanske på hans fest men vet inte än men på söndag ska jag alla fall till sofiiii så läängtar på att få träffa henne för har inte sett den tönten på länge typ i en månad. :O
Men nuuuuuuu så ska jag dra till mitt rum så goooodnatt till er alla (L)


/tiffaaaaaaaany 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0