Valeries dag!

Shuuuuuuuuue.
Tiff har redan berättat vad vi gjorde igår.
Så ska berätta vad vi gjorde efter hon hade åkt hem.
Hmm, det var mycket sjungande.
Asso såna äkta filippiner.
Vi har alltid karaoke på fester :)
Så vi sjöng mycket.
& efter det, typ innan Dana&Bulen skulle åka åkte vi lite vespa.
HAHAHA skit skoooojj var det! :o
Fick lära min köra HAHAH första gången (a)
Skjutsade bästis då hahah!
Roligt var det.
Men vi åkte typ 3-4 timmar sen gick vi in igen
& sjöng karaoke igeeeeeen.
Sen runt typ 11 stack vi ner till källaren där jag, michelle, dustin & coppe typ busringde.
HAHAHAHAHAH det var skiiiiiiiit roligt.
Aboow jag dog av garv!
Filmade när vi busringde också men tyvärr så ska jag inte lägga ut dom :)
Ska däremot lägga ut videot på mig & tiff.
Skiter i om hon inte tycker om den eller inte HAHAHA :)
Aja, videot och bilder kommer lite senare :)

/ sofii '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0